Årsmöte 2012

Vi samlas för en morgonexkursion vid gården Ålslån kl. 09:00. Det blir en vandring i omgivningarna där vi kan förvänta oss lite olika skogsfåglar, med arter som kan finnas på området som är en del av Herrestadsfjället.
Sedan blir det återsamling vid gården för själva Årsmötet som startar kl. 12:00. Mötet inleds med en föreläsning om Ekoparken (Strömstad), där Sverker Thoresson visar bilder och berättar om verksamheten. Därefter tar själva årsmötesförhandlingarna vid.  Till mötet kommer vi att tillhandahålla fikabröd och dricka, men det kan vara bra att ha med eget kaffe (eller te) då gården saknar elektricitet.
 Vägbeskrivning: Från Uddevalla sjukhus. Kör Fjällvägen norrut och följ skyltningen Norra Uddevalla-Fridhem. Fortsätt Färgelanda-Valbo Ryr. Efter c:a 7,2 km, sväng av till vänster vid skylten Hällerstugan 3 km. Kör till informationstavlan över Herrestadsfjället, och parkera där. Gå resterande 150 m förbi vägbommen. Här ligger gården Ålslån.
Välkomna